Gott nytt år!!!!!!

Nu kan det nya året bara börja bättre än detta året slutade. Fick magsmärtor efter frukosten, vilket resulterade i att jag inte fick behålla något. Sen har jag legat i sängen hela dagen, förutom när jag åt lite å då menar jag lite lunch Sen sova jag en stund igen.
I kväll gjorde Jörgen en jättegod fläskfilegryta med clowslav till och en sallad. Barnen fick ris till. Det smakade mig mer. Tog en liten portion till senare.
Har även ätit lite choklad och några nötter. Gick bra det med :))
Efter maten spelade resten av familjen monopol. 2.5 timmar satt de.
Sen fick vi pannacotta. Supergott det med.
Nu har Emma slocknat. Hon höll ut till ca 22.45.
Gott nytt år på er alla underbara människor och hoppas ni haft en bättre nyårsafton. Har tillbringat min i min teddyoverall.
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0