Granen

I dag tog Jörgen och Ludwig och hans kompis Simon upp julgranen och klädde den medans jag va med Emma på simskolan på förmiddagen.
Strax efter vi kom hem kom farmor och farfar på en kopp. Vi satt och pratade en stund.
Gjorde sen hamburgare med cloeslaw till lunch. Sen fick vi paltkoma alla 4 så vi hamnade vid tvn. Vi tittade på ett inspelat avsnitt av Leilas julgodis. Sen kollade Emma på Tingeling och jag blundade en stund. Tinas mat blev det sen. Vi är alla trötta och slitna idag....
Nu ska Jörgen göra pizza, så han letar recept på botten.
Emma hänger med mig här i soffan.
En riktig mysdag.
Nu kom Jonathan, som varit hos pappa över helgen.
Nu ligger jag å läser bloggar på min supersköna soffa och såklart har jag teddyoverallen på mig.
Till maten sen ska vi tända 3e ljuset.
Kramelikram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0