ledig

Är ledig 5 dagar nu.... Så gött!!!
Startade ledigheten med en goe sovmorgon.
Frukost i lugn och ro med barn som är på rätt humör :)
Sen fixade vi oss och jag lämnade barnen hos syrran där de lekte med kusinerna, mendans jag fixade några ärenden.
När jag sen hämtade dem blev jag inne på en kopp te och lite tjejsnack.

Hemma igen fixade jag middagen och Ludwig packade hockeybagen.
Efter maten åkte vi till träningen alla 4.

(bilden är från ett poolspel)

När det var en ½ timme kvar tog jag en promenad på 50 min till fam Läckberg i regnet. Det var jättegött. Musik i öronen så är det inga problem.
Familjen kom efter. Väl där bjöd de på mat, och lite planering för nyårsfirandet och en kommande tjejfest fick vi gjort.
Vi blev lite sena hem, men det är ju lov.....

Räkningarna är nu betalda och det känns helt ok...

Nä nu blev det sent här i kväll. Bäst att krypa isäng.
Imorn ska här fixas och donas på barnens rum.
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0