Lucia

Idag var vi på Ludwigs lussefirande på skolan. Det var barn från förskoleklass till åk 3. De va jätteduktiga och sjöng och läste dikter så det hördes bra. Efteråt bjöd de på glögg och pepparkakor till de som ville ha. Barnen va sugna, men vi andra hoppade över. Morfar & Maritha och farmor & farfar var med och tittade.
Morfar & Maritha gick hem och gjorde köttbullar. De andra åkte med hit på kaffe.
Korten kommer imorgon. Tog bara med systemkameran och jag orkade inte ladda över dem idag. Imorn är det lucia för Emma så ni får kort från båda då.
Sen åkte jag till Jätten och handlade. Alvedonen va slut och jag har tandvärk. Det går inte ihop. Ringde tandläkaren i morse och fick en tid imorn. Hoppas nu det är något enkelt ingrepp. Jag är livrädd för tandläkaren!!!!
Nu ska jag se om jag kan sova i natt.
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0