teddybjörnar

När jag och barnen hade gått hem idag stannade de ute och spelade hockey på altanen,
medans jag gick in och gjorde smörgås och varm choklad/te.
 
Sen tog barnen "filmvila". Jag tvärslocknade....
Sen var det dax att hänga tvätten, börja med maten.
4 maskiner blev det innan jag tog kväll idag.
Plockade iordning lite innan Catrin kom på en kopp te.
Då var vi 2 teddybjörnar här....





Visst är vi fina, jag & Catrin.

När hon åkt och barnen lagt sig plockade jag upp det vi köpte i Ullared i tisdags. Har ju inte funnits tid eller ork. Nu ligger det i i olika högar. Mycket som väntar på att bli inslaget...

Dessa kläder hittade vi till Emma. Har inte bestämt än om hon ska få dem i julklapp....


Ludwigs mössa som han ska få av tomten.


Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0