hemma, skogen, hockeyträning

Förmiddagen blev vi kvar hemma. Inga kompisar till mina små hjärtegryn heller. Tillslut insåg de att de fick bli att leka med varandra. De var uppe i skogen en stund och spelade bandy, och när de kom hem igen stängde de in sig på Emmas rum och speladde kort.
Jag fick lite gjort iaf. Tvättade några maskiner, dammsög av, plockade lite innan det var matdax.
När vi ätit färdigt kom Rasmus. Vi fikade innan vi åkte vidare till svampskogen.

Barnen tittar på kartan vart vi är


  

Många fåglar i vattnet som sjöng och lät.


Det är så fin natur där vi var.Gamla slussar mm.








Sen var vi en snabbis på Jätten och köpte det mest akuta.
Hem och fixade mat innan vi åkte på Luddes hockeyträning.
Emma och jag gick och fikade med Malin och Hanna.
Lille William var ju med och sov så gott i bärselen.
Emma och Hanna lekte medans vi satt och pratade.

Nu ska jag få Rasmus isäng så jag kan sova med.
NAtti natti
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0