lördag & söndag

Vaknade av att min älskling ropade upp att frukosten var klar.
Gick ner och åt med hela familjen.
Sen fixade vi oss och åkte till överby, där Ludwig köpte sig ett ps 3.
Vi köpte jeans till honom med. Hittade jättefräcka på Kappahl till honom.
Gillar deras barnkläder mer och mer.

Sen åkte vi till min pappa och fikade. Tyvärr skulle Maritha jobba, så henne mötte vi bara i dörren.

Hem och lagade mat, innan Jörgen och Ludwig åkte med hockeyn till Göteborg, Skandinavium.
Luddes lag spelade i första pausen i matchen mellan Frölunda - Linköping, som slutade 1 - 2
Ludwigs lag hade delat sig i 2 lag så de spelade mot sig själva kan man säga.
De spelade ca 6 min. Det slutade 1 - 1.




Johanna & Lova kom en snabbis och fikade. Lova stannade kvar en stund. Henne körde vi hem sen.
Tjejjerna rockade loss till Erik Saade.
  

 

När vi hade lämnat Lova åkte vi till Max.
Erik & Jonathan.


Emma


Rasmus


Jag


Sen lämnade vi av killarna hemma och jag & Emma åkte till kyrkogården och tände ljus hos vår lilla ängel.


Sen åkte vi hem.
Killarna spelade kort. Emma fick vara med dem.
Hon satt i sin pyamas mellan dem ner de spelade och njöt i fulla drag.

Var sen ner till ishallen och hämtade mina andra killar. Nöjad och trötta.

Idag åkte vi till ishallen igen. Tanken var ju att Emma skulle testa hockeyskolan idag, men vi sov för länge...
så vi åkte på allmänhetens åkning ist.
Träffade på flera vi känner, vilket va jättekul.
Jörgen rullade köttbullar till middag, som va såååå goa.
Efter maten hamnade vi i soffan. Slumrade till en stund - så gott.

En fika i Åsaka blev det sen. Alltid lika trevligt.

Nu ska vi krypa isäng. Lång dag imorn igen. Det är nackdelan med mitt jobb, men imorn har jag några timmar med barnen mellan iaf.

Kram Åsa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0