Fredag!!!

Ligger på soffan i personalrummet på min lunchrast.
Liten tillbakablick.
I onsdags hade Ludwig med sig Hugo från skolan.
Catrin och barnen kom och åt mellis med oss. När barnen var färdiga hade vi tjejsnack på hög nivå. Te & kaffe fick drack vi i lugn och ro.
Måste bli snart igen.
Sorterade flera maskiner med tvätt när de åkt. Sen åkte jag och handlade, helt själv. Skulle inte ha så mkt, men kom hem med 8 påsar mat.
I torsdags åt barnen fil & mussli till mellis. Efteråt kopplade de av med tv, dataspel medans jag hjälpte Jonathan att förhöra honom på både engelska & spanska. Gick jättebra.
Efter middagen cyklade jag tillbaka till jobbet igen. Vi hade planering.
Ludwig hade hockeyträning, så där va Emma & Jörgen. De pratade om att fika under tiden. Det tror jag säkert att de gjorde.
De ska gå på hockeymatch i kväll, så vi möts bara i dörren. Matchen börjar 19.30.
Emma hade inte bestämt sig i morse om hon ska åka med dem. Det visar sig sen :)

Ha en fortsatt bra fredag i solskenet!!!!
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0