helgen...

I går morse när vi var ute å fixade lite med våra grannar på höstens städdag hade vi kanonväder.


När Emma kom ut kom solen i ögonen....

Vi krattade lite, men pratade mest. Det var inte så mkt att göra. Ruchkanan va målad.
Vi FIKADE... länge.
Hade jättehärligt i det underbara vädret.

Gick till slut in och värmede maten som vi hade kvar sen kvällen innan - lyx. hi hi...
 Sen va det soffhäng, innan vi plockade iordning lite, dammsög mm.
Hade sen pappa & Maritha på mat, och en trevlig kväll.

Ida har det varit hockey. Poolspel hela dagen.




Luude är målis. Taget från läktaren med min iphone.


Så roligt är det att vara i ishallen hela dagen....


Jag & Emma åkte därifrån till jourcentralen där det konstaterades att hon har svinkoppor....




 Åkte och hämtade ut salva till henne med penicilin i. Den ska ta det mesta på 3 dagar. Hoppas nu att det blir så. Jag är hemma med henne imorn, sen ska hon vara med farmor 2 dagar.

Hämtade en bokhylla med skrivbord hos kusinerna i kväll som Emma ska ha på sitt rum.
Det tänkte jag att vi ska pyssla med imorn, hon & jag.

Oj oj nu är det mitt i natten.
Bästa att sova nu.
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0