helgen

I går förmiddag plockade jag och grejade hemma, innan jag och Emma åkte till stan. Där mötte vi upp Jenny & Johanna och deras barn. Vi gick på dockteater i folkets hus.
Sen lunchade vi på Max. Även Rasmus och Jonathan kom och käkade.
Tanken var att jag och Jonathan och Emma skulle ta bussen hem, men vi missade den precis.
Vi gick hem istället. var in på Jätten och handlade på vägen och va ändå hemma tidigare än om vi skulle väntat på bussen


Fixade mat till hela familjen som droppade in och va hungriga.

Efter maten åkte vi till Ljusmässan i Grästorp.
Hämtade upp barnens morfar på vägen.




Så härlig promenad.
Va inte hemma förrän ca 21.30.
Ludwig och Emma Och Jonathan drack en kopp varm choklad när vi kom hem.
Sen stensomnade Ludwig och Emma.
Vi andra softade i soffan resten av kvällen.

I förmiddags va jag med Emma på simskola.
Sen åkte hon med Thea hem och lekte några timmar.
Mötte Jörgen Och Ludwig i dörren. De åkte till ishallen för hockeyträning.
Plockade iordning och dammsög innan jag däckade på soffan enstund.
Nyss bakade Jonathan och Emma kladdkakemuffins, som jag hoppas snart få smaka....

korten är taget med min lphone. Därav kvaliten.


Usch å fy vad det blåser och regnar ute.....
Rejäla höststromar.

Dax å hänga tvätten sen fika, jag det blir bra det.

Ha en bra söndagskväll
Kram Åsa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0