lång måndag...

på jobbet....som vanligt.
De måndagskvällar som vi inte jobbar är få...
Skuttade in i duschen när jag kom hem, landade gott i soffan med en mugg te.
Har tittat på sos västkust. Sitter med tårar i ögonen när små barn skadar sig eller är jättesjuka.
I kväll var det en liten kille som slitit av en tå när han klämt sig i dörren. Usch å fy vad hemskt. Men det ordnsade den skickliga personalen på sjukhuset. Idag är han helt återställd.
Kan bli så att vi (jag; Ludwig, Emma) är med i något avsnitt. De hade inspelning när vi var i pappas båt i Hunnebo i sommras. De stod med en brandbil utanför turistinformationen. Barnen fick testa sitta i den mm Ludwig testade sygasmasken, fick ha tuberna på ryggen.

Brandmannen trodde inte att han skulle orka hålla dem, men tji fick han....

Nu ska jag läsa några bloggar innan jag stupar isäng.
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0