Ljus

Hämtade barnen, sen åkte vi hem och väntade på Jörgen som kom hem en liten stund efter oss.
En tur till Överby blev det idag...
Först åkte vi till en ny outlet som öppnade förra lördagen.
Det fanns mkt fint & mkt skit.

Gjorde lasangette till middag, som såklart inte dög för alla,
 eftersom jag hade i några av våra trattisar.
Stekte först upp kantarellerna, som jag åt upp direkt.
Så supersmaskigt!!!


Efter maten la sig Ludwig & Emma, och jag vek tvätt och hängde en ny maskin, startade en ny.
Nu sitter jag i soffan och kolla på bönderna med en massa nya ljus tända.
Tycker det är mysigt på höstkvällarna när man börjar tända ljus.
              

     

Snart är det dax att sova. Klockan ringer supertidigt imorn.
Sov gott alla goa!!!
Kram & god natt Åsa






 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0