Sköna söndag

I går va det en bra dag tycker jag. Det hände lagom mkt.
Körde Jörgen & Ludwig till ishallen innan jag & Emma åkte till simskolan. Hon simmade jättebra utan dyna. Fram & tillbaka i rehabbassängen själv.
Efter åkte vi 2 till Severinsons, där Emma lekte med Melker och jag satt och tjöta med Linda. Vi fick go lunch.
Sen hämtade vi upp Jörgen & Ludwig som hade gått till Lotta.
Vi va inne och tittade på Tindras nya rum, som blev jättefint.
När vi kom hem rensade jag lite i Emmas kläder, sen satt jag ganska länge med henne när hon grejade i sin pysselbok.
Sen åt vi sen middag. Lax i ugn med kall romsås till - supergott.
Resten av kvällen va det till största delen soffhäng.

Kramelikram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0