sköna söndag

Packade badkläder, åt frukost innan jag körde hem mina goa syskonbarn.
Sen åkte jag och Emma till simskolan. Vi var i god tid så  vi badade en stund innan, och vi stannade även kvar en stund efter.
Tror vi testade det mesta i "vårt" badhus, som vattenruschkanan, bubbelpoolen.
När vi va i barnbasängen kom några grannar. Emma och K lekte en lång stund innan vi gick in och duschade av oss och bastade.
När vi var färdiga tog vi en liten fika.



Sen åkte vi till kronan på loppis. Mycket folk var det, men vi hittade inget.
En snabb sväng till Netto tog vi med innan vi åkte hem.

Efter maten hämtade vi upp min systerson igen. 
Sen åkte vi till skogen. Hittade en del trattisar och även 4 kantareller.

Ludwig hade kikaren med sig så han kunde kika efter rådjur och svamp. sötnos!!!


En underbar bild.




ännu en fin bild


dagens skörd.

Vi tog en fika innan Rasmus åkte till sin pappa. 
Strax efter kom farmor & farfar.

Kvällsmat för mig & mannen blev mc Donalds.
Svärmors fel.
Hon satt och berättade om en incident då de varit där,
så jag blev sååå sugen. 

Nu ska jag SOVA!!!
Imorn är det en lång dag på jobbet.
Närmare 12 timmar....

Sov gott!!!
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0