En dag med Emma i svartvitt

I går var jag och Emma hemma eftersom hon inte får vara på fsk med svinkoppor.
Idag och imorgon ställer farmor upp och passar henne.

Vi fixade möblerade om på hennes rum, och monterade ihopa sprivbord/hylla.
Det blev jättebra!!!

Hon invigde skrivbordet med att läsa saga för sin baby




Ritade lite med.


Hemgjorda hamburgare till lunch.




Efter lunch tog Emma filmvila.


Så mysigt!!! Kan inte få nog. Varmt och stämningshöjande!!!


På eftermiddagen tog vi en promenad / cykeltur till Jätten och hämtade ett paket.
Utefter hemvägen var det 3 lekplatser som Emma testade på....


Hon hoppade från HÖG fart....


men det gick bra som tur va.


På nästa ställe var denna balansgrej. Den snurrar när man går. Hon klarade att gå flera varv på den.


Full fart till sista lekplatsen där hon åkte rutchkana


Sen cyklade hon hem igen.

Hemma igen gjorde vi middag sen hade vi soffhäng innan vi läste Pippi i Emmas säng.


Idag är det 8 år sen barnens kusin Hugo dog.
En go liten kille som är så saknad.
Jag & Ludwig var där i kväll och satte ett ljus.



Nu ska jag dyka i säng.

Sov gott!!!
Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: Jenny K

Vad ni fixat fint på Emmas rum, söta som läser för dockan.Svinkoppor har jag också haft några ggr, ingen höjdare...men det brukar ge sig ganska fort igen. Vilket fint foto från kyrkogården. Ha det gott kram Jenny!

2011-10-18 @ 22:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0