Den lååååånga fredagen

Jo så var det i går......
Det snöade och var kallt och ruggigt.....

Emma hade på sig sina kläder från D&J med en fin fjäril på ryggen och vid vänster ficka.







Hon älskar verkligen att showa loss min sessa.

Emma skrev på sina påskbrev hon målat. Hon är jätteduktig på att skriva.




Det gick inte i många knop under dagen för min del, men lite plock blev det.
Efter en dusch så piggnade jag till lite och började fixa inför grillningen i snöovädret.
Pappa och Maritha såg ut som snögubbar när de cyklat hit.
Vi hade en mysig kväll.
Åt och drack gott.




Spännande att se vad som lever i mina urnor när snön smält bort igen.
Nä tycker inte det är alls spännade egentligen.




Så här fin var Ludwig när han kom hem i onsdags och torsdags när han kom hem från skolan.

Nu ska jag dra på mig skorna och springa min 5 kmsrunda i strålade sol. Så härligt. Ser hur snön smälter. 16 grader i solen.
Emma ska cykla med mig i dag.

HA en fin dag
Kram Åsa 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0