inlines


Rundar av en färgglad period med en bukett vita tulpaner ♥


Idag när Jörgen åkte på simskolan med Emma drog jag och Ludwig på oss våra inlines och åkte en tur. Det var inte så långt, men jag har inte åkte på MÅNGA år så jag var rätt svettig när vi kom hem, men kul var det.
Nästa träningspass är i kväll. Dä är ett bodycombatpass inbokat ihop med Johanna. 



Sen blev det barnbyte här hemma.....
Ludwig åkte på bowlingsavlsutning med sitt hockeylag.

Emma blev kvar hemma och hennes kompis Maja kom hit. De startade upp med en sväng på sina inlines de med.
Nu sitter de och spelar spel.


Solen kommer och går.
 Känns som det ska bli världens oväder med spöregn,
men hittils har solen kommit tillbaka.
Vi får väl se...
Ha en fortsatt bra söndag.
Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: Augustifamiljen

Åh, kul med inlines. Har inte åkt på flera år tror jag :)

2012-04-17 @ 15:00:58
URL: http://augustifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0