pippi på pippi

Idag åkte Jörgen med Emma på simskolan och jag och Ludwig var hemma och slappade till en början.
 Han spelade tvspel och jag surfade runt.
Sen fixade vi oss. Han skulle på bowlingkalas så jag strök skjortan och fixade håret på honom.
 Tyvärr blev det aldrig något kort taget på min snygga kille innan han åkte iväg.
Under tiden var vi och handlade. Köpte även blommor till urnorna ute. Påskliljor och penseer blev det. Tyvärr inget kort på det heller då det började snöa när jag skulle gå ut och ta kort.
Vi var runt och köpte ljus och grönt grus, lite annat smått och gott som jag ska ha till dukningen på påskafton.
Ska bli jättekul att duka fint.

Grillade till lunch.
Sen bar vi upp en massa på vinden som blivit stående på övervåningen.
Tog ner några hönor och kycklingar när jag ändå var på vinden. Hittade bara en låda, så det saknas en massa.
Emma plaserade ut några som hon tyckte.
De små gula "bollarna" finns nu lite varstans i vårt hem.









Kommer komma fram lite mer under veckan.
Till kvällsmat bakad Jörgen pizza. Riktigt smarrig kebabpizza.
 
Nu ska jag läsa några bloggar innan jag lägger mig på spikmattan en stund.
Sov gott alla underbara!
Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Kanske på tiden för ett erkännande:

Hehe kanske, kanske inte ;)

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/april/gravid-eller-ej.html#comment

2012-04-01 @ 23:49:36
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0