shopping, träning

Efter frukosten åkte vi iväg till Torp.
På vägen dit lekte jag med min iphone. Testade instgram.





Emma lite trött och purken.

Skulle kolla vidare på träningskor. Hittade ett par nike som satt som en smäck.
Emma fick ett par conversekopior som hon blev jätteglad för.
Har tyvärr inga bilder på dem.

Ställde mig vid spisen när vi kom hem och fixade mat. Sen åkte hela familjen till mormor, som blev jätteglad att alla kom på samma gång. Det händer ju sällan.
Eftersom vi åkte alla fick de 2 små sitta längst bak i bilen, vilket är väldigt roligt.



Åkte bara hem och bytte om och åkte och tränade MRL med min syster och Johanna. Ett nytt pass. Svårt när man inte hänger med i alla rörelser, men man lär sig efter några gånger.
Nu blir det soffan en stund till innan Rasmus och hans kompisar kommer och invaderar den. Lovade honom att de kan komma och se på film här. De är så många så det är bättre de sitter i vardagsrummet och vi tittar i hans eller vårt rum.

Är ledig imorn med. Då fyller Rasmus 16 år.
Min store kille.
Tänk vad mycket som hänt på de åren.....

HA en bra kväll
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0