skor, tränat

I dag öppnade jag på jobbet...
Kanske sov 4,5 timme. Kunde bara inte somna i går.
Har för mycket som snurrar i knoppen nu. Hjälpte inte med spikmattan ens, men det känns som den kommer hjälpa i kväll.
Var hemma en sväng efter jobbet och åt och gosade lite innan jag åkte till Sportlife med Johanna. Vi hade bokat gym intro. Har ju gått på gymmet flera år, men aldrig tagit mig tid att gå på det. Nu efteråt känns det bortkastat eftersom jag gjort rätt. Det är dessutom de maskinerna jag använer som han visade. Känns bra att jag gör rätt.
Vi avslutade med en stund på crosstrainern.
Det är grymt jobbigt.....
Hemma stod maten på bordet så det var bara att äta. Barnen la sig och jag och manne i mitt liv kollade Bygglov.
Testade idag Alvestagass. De har gjort en Lchfglass. Smakade på vanilj och choklad. Vaniljen är ok, men i chokladen går stevian igenom. Tyvärr....




Dessa fina skor var det Emma fick i helgen när vi var på Torp. Vet att de inte kommer vara vita, men jag har tvättmaskin.....


Dessa anorlunda tulpaner fick Rasmus i går. De har börjat slå ut lite tills i dag. Tycker de är jättefina.



Datorn spelar mig ett spratt här i kväll. Den vill inte ladda upp fler bilder :(
Nu blir jag riktigt sur och går och lägger mig. Blev inte många timars sömn i natt, så hoppas det blir bättre nu i natt.

Hörs i morn
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0