Söndag

Startade upp med simskola för Emma. Näst sista gången ever!!! Hon simmar nu så bra så vi får underhålla det själva nu. Nästa gång ska de ha klädsim och även flytväst.
Drack kaffe med min älskade man innan han åkte och tränade. Satte mig vid datorn en stund, som väl blev ganska lång innan jag vek tvätt, hängde, startade en ny. Sen sorterade jag strumpor kallingar och trosor från tumlaten innan ny tvätt åkte in även där. Sen fixade jag currykycklinggryta med broccoli. Barnen fick couscous till.
Kaffe hos syster innan jag blev hämtad av Johanna för ett combatpass. Barnen var kvar där under tiden.
Passet sög verkligen idag. Jag bröt och gick ut när det var ca 15 min kvar. Kände bara hur jag tog SLUT.... Fy va hemskt.
Väntade ute på Johanna som körde tillbaka mig till syrran som stod på trappan med barnen och väntade. (Hade ringt och sagt att vi var på g)
Cyklade hem och duschade. Barnen åt och sen en liten stund vid tvn innan de stensomnade.
Nu sitter jag & Jörgen & Jonathan i soffan och kollar på Matresan med Morberg. Brinner stämningsfullt i spisen.
Snart sängen. Öppnar på jobbet i morn.
Hoppas hitta ny energi i drömmarnas land.
Kramelikram Åsa


Kommentarer
Postat av: Emma

Javisst, det blir spännande!

Ja det är samma förskola, samma avdelning. Så det känns bra! Hon har ju varit där o lämnat o hämtat storasyster sen hon var nyfödd så hon känner ju till det!

Hoppas veckan startar bra!

2012-04-22 @ 22:16:24
URL: http://emma1983.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Tack för din värmande kommentar =) Jag försöka ta väl hand om de få vänner jag har, som faktiskt finns där i vått och torrt. De är guld värda :)

2012-04-22 @ 22:55:12
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Angelica- Mamma till Leia & lillasyster i magen <3

Sv;

Tack snälla :)

jag är beräknad den 8 juni :D så ett tag kvar ;P

2012-04-23 @ 13:48:13
URL: http://www.angelicasandberg.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0