Ekiperat?!?

Heter det så när man köper kläder?
Tog med mig Ludwig till Överby idag och köpte kläder åt honom.
 
 
 
Snygga jeans, bälte, 2 pikétröjor, gympakläder och påse.
Emma som vi släppte av hos kusin Jesper på vägen fick dessa snygga tights.
Gillar blått, rött och vitt ihop. Verkligen jättesnyggt.
 
Jörgen kom hem och åt lunch.
Efter han åkt igen, och Ludwig gått ut till kompisarna satte jag mig på altanen och läste.
Blev närmare 1½ timme. Helt ljuvligt.....
 
I dag tog det låååång tid att ladda upp bilderna,
men de har visst underhåll på databasen så hoppas verkligen det snart är snabbare.
 
Nu ska jag plocka in tvätt och sen även ta diskamaskinen.
Ha en fortsatt bra dag.
Kram Åsa
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0