bestäm sig....

Ja det kunde inte vädret idag på förmiddagen iaf.
Ena stunden sken solen, sen snöade det, sen regnade det, men sen var det sol.

Jag och emma åkte till simskolan efter frukost.
Efter det mellanlandade vi hemma för energipåfyllnig.
Åkte till Överby och handlade, köpte den tröjan, strumpor till Jonathan som han la undan i går på Junk yard.
De hade dataproblem igår, och han hade ett presentkort att betala med., så därför fick vi komma tillbaka idag istället.

Sen handlade vi mat, så vi ska klara några dagar.

Mat hos pappa & Maritha fick vi. Jättegod torsk med blomkålasmos, ärtor och sparris.
Efterrätt var bär och grädde och en bit mörk choklad. Det hade de lagt upp på ett avlångt fat. Läckert!!!

När vi skulle gå hem orkade inte Emma mer. Hon var helt slut, men det var ju bara att promenera vidare. Hon hade ju med sin bebis.....
Jag blev utnämnd till dockmormor idag. Ha ha va gulligt ;)
Nu ska jag och mannen äta mat och kura i soffan.

Måste bara visa bilder på mina hjärtan som jag hittade när jag kollade kort häromdagen.

   
Korten är tagna Juli -09.
Visst längtar man mer till sommaren....

Kram Åsa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0