härligt regn....

Kännde mig riktigt glad idag när det regnade.... Det är ju inte så ofta det händer, men nu smälter ju snön bort och våren kan komma. Är medveten om att det säkert kommer komma mer snö innan den riktiga våren är här för att stanna.

På förmiddagen lämnade vi av Emma och Ludwig hos min syster. De ville leka med sina kusiner.
Jag & Jörgen & Jonathan åkte till optikern. Jörgen kollade synen och Jonathan lånade hem glasögon, som han nu bestämt vilka han ska ha.
Blir superbra.
Jag ska testa månadslinser, så de skulle beställa hem åt mig.
Sen lämnade vi av Jörgen och vi åkte till Överby. Jonathan köpte en "one piece"kopia, så fixade vi lite andra småärenden.
Hämtade upp Emma och Ludwig innan vi åkte hem och fixade lunch.
Sen hade vi lite mys i soffan innan vi åkte och spelade innebandy och fotboll med Jörgens arbetskompisar med familjer.
Barnen klättrade i en tjockmatta i pausen.
  

På hemvägen köpte vi med oss mat.
Vi valde idag temat kebab.
Det var pizza, sallad, rulle. Allt med kebab.
Sen var vi alla jättetrötta, men på ett gott sätt.


Sov gott Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0