Lycklig dotter!!!

I går morse var jag med Emma på förskolan och hälsade på.
 När vi klädde av oss tittade hon mig djupt in i ögonen så sa hon 
-Mamma denna dagen har jag väntat jättelänge på och nu är vi äntligen här!!!
Min lilla skruttunge <3
Så lite man behöver göra för att glädja sina barn. 


Först ritade hon vårt hus, men hann inte färdigt innan frukost så hon fortsatte efter.
Sen gick vi in i det andra rummet och hon lekte med tåget ihop med 2 andra tjejjer. Jag tog en härlig promenad till jobbet.

Rasmus var snäll och kom och hämtade mig på jobbet.
Hemma tog jag vid matlagningen, så åkte Jörgen med Ludwig på hockeyn. Jag röjjde av köket,
sorterade tvätt, duschade.
Moa kom och lekte med Emma medans hennes storebror var på hockeyträningen med Ludde.
Tjejjerna roade sig bra. De målade med blåsfärgerna, lekte på Emmas rum, sist såg de på Cars 2.



Idag är det tjejfest hos Jenny, med ett roligt inslag som skulle vara hemligt.....

Ha en trevlig fredag och ta hand om er.
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0