semlor

I går när jag kom hem och sa god natt till mina små söta troll, sa Ludwig till mig att tända lampan och titta på honom.
Han hade varit med Jörgen hos frisören.

Taget med iphone.

Idag när vi kom hem hann vi inte in innan både Ludwig och Emma försvann in till olika grannar.
Men det gjorde inget. Kännde att jag behövde andas lite efter jobbet idag.
Började baka semlor, men så klart fattades en viktig ingrediens.  Bara att slänga sig iväg och fixa det. 
Lax med romsås, ärtot och sparris åt vi till middag. Supergott :))
Sen kom pappa och Maritha hit och fikade med oss. 
Även Rasmus var här en sväng, så han fick fika han med.
Sen läste han godnattsaga och la sina småsyskon innan han åkte.
När sen pappa och Maritha åkte bakade jag fröbröd.
Ett nytt recept idag igen.
  
Ska ta en smakbit innan jag ska krypa ner.

   

Sov gott!!!
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0