sista

Idag var det sista gången jag gick till bvc med mina barn.
Emma har gjort sin 5½ års kontroll.
Hon skötte sig kanonbra och gjorde precis allt Annika sa till henne.
När hon hade målat en människa skulle hon skriva sitt namn, (vilket hon kunde redan på 4-årskollen) så skrev hon ner alla brödernas med.
När hon fick sprutan sa hon bara aj sen var det inget mer med det.
122 cm ång är hon nu.
Bara att inse att sessan börjar bli stor, men det är svårt. Hon är ju alltid min lilla ;)

Idag har jag Ludwig hemma med magont, lite snorig.
Jonathan har hemläsning idag, så de var hemma medans jag var på bvc med Emma.

Efter vi lunchat spelade jag och Ludwig kort.

Gissa vem som vann???
Vi vann en gång var.

Längesen jag hade linser nu, så jag testar en ny sort som jag hoppas passar mig bättre.

I tisdags på alla <3 dag bakade jag oppsisemlor till familjen.
Alla gillade dem, förutom att Emma inte gillade den hemgjorde mandelmassan.

Den fina blomman fick jag av min älskade man.


Nu ropar tvätten på mig.
Ha en bra dag!!!
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0