Snö snö snö

Härligt vinterlandskap vi har ute nu. Det kom ju 3 månader för sent tycker jag, men nu är det här.
I går tog vi en tur till Uddevalla och Torp.
Ludwig fick nya benskydd och armbågsskydd som han ska inviga idag. Jag och han åker snart till Lidköping på poolspel.
Emma fick ett startkitt till hockeyn. Det hon saknar nu är damasker och hjälm, men vi ska se om hon kan ha Luddes hjälm. Han behöver ny.
Sen skulle vi gått på bio, men det blev missförstånd,
 så vi hyrde film som barnen tittade på här hemma tillsammans
med Melker och Ebba.
Taccopaj med sallad åt vi sen ihop med dem och Linda, pappa och Maritha.
Hade en mysig eftermiddag/kväll med många goa skratt.
-21 grader var det när vi lade oss, så vi fick 2 nattgäster, eftersom en promenad i de graderna inte är för skönt.
Nu har de gått hem och Jörgen och Emma är på simskola, men snart är det byte (i bregottfabriken).
De kommer hem och jag och Ludwig åker.....

Ha en skön söndag.
Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: Linnea- Ebbas mamma ♥

Tack snälla du! Jag trivs riktigt bra i frisyren :)

KRAM

2012-02-05 @ 14:54:09
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0