Våren är här för att stanna.

Ja det läste jag i en tidning idag.
I morgon ska vi visst få 9 grader på dagen.
Då måste man ju bara passa på att vara ute.

Idag fick de små mellis ute i solen på altanen, medans jag och Rasmus tog en kopp.
  
Ludwig var tvungen att dra ner mössan så han inte fick solen i ögonen, därför sitter mössan på 3/4.
 

  
Barnen lekte och hade roligt.
    

Emma Och Ludwig testade Rasmus cykel.
 Tänkte på Lotta på Bråkmakargaten när Ludwig hoppade på ;)




Satt kvar en stund på altanen, men det blåste kallt så jag gick in, och barnen fortsatte leka.
Min syster ringde och komförbi på en kopp, och en massa tjejsnack.
Fick nog en massa energi från kaffet, för när hon åkte och Jörgen började med maten så fick jag fart....
Avsltuade med att Rensa Luddes och Emmas lådor med vantar och mössor.

Nu ska jag sova.
I morgon är det fredag, och en massa fredagsmys hoppas jag på både på jobbet och hemma.
Sov gott
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0