Jobb

sitter här på jobbet igen, med endast ett fåtal av mina goa kolegor.

I går blev det inte mycket mer gjort efter rensningen i Ludwigs garderob.
Tvättade 2 maskiner och bytte sängkläder i våran säng. Sen hängde jag mest vid datorn.
Jo jag och Emma testade hennes blåsfärger. Det är ett roligt sätt att måla. Tycker det blev riktigt läckert.
Sen undrar jag vart John Blund tog vägen i går kväll/natt???
Han missade mig totalt....
Som pricken över i vaknade Emma före tuppen men å andra sidan somnade de båda direkt de la sig så de var väl utsövda. Men jag hade velat sova till min klocka ringer och inte vakna nästan 1 timme innan... när jag väl somnat.
Ska försöka komma i säng i tid i kväll. Ska ju upp före tuppen imorn.

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0