Morn :)

Sitter och tittar ut på det gråa ruskiga vädret. Vi ska ha vinter nu. Känns som det inte behöver komma någon snö nu, men det är ju mysigt. Kommer säkert senare när ingen längre vill ha....
I går städade vi ut julen. Åh va gött att få bort allt. Men sen är det ju städningen det drar med sig. Allt damm som kryper fram.
Har gardinerna kvar. Dem tar jag i eftermiddag eller imorn innan kusin Tyras 5-årskalas.
Nu ska jag och Emma och Ludwig göra oss iordning. Vi ska åka och bada med Catrin och hennes gullungar.
Emma testade några av Luddes hockeyskydd i går som hon ska ta över. Riktigt snyggt med nattlinne till ;)
Ludde och Emma satt på hennes rum och pysslade i går kväll. Resultatet blev de små söta burkarna längre ner.
Hittade Emma helt utslagen i hennes säng i går när jag gick och la mig.
Ha en bra dag.
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0