Stora...

motionsdagen för mig blev det idag. Så skönt.
Först en tur till gymmet, där det blev 6 km på löpbandet. Blandade löpning med pw. Så gött!!!
Har inte varit där sen i oktober tror jag.
Nu har startskottet gått för årets träning inför i första hand vårruset, men sen även tjejmilen. 
Men innan jag kom till gymmet lämnade jag Emma hos Maja, köpte ägg, tankade Rasmus "traktor".
När jag kom hem igen värmde jag på soppan från igår till lunch.
Under tiden åkte Rasmus och hämtade en stolt Emma hos Maja.
Tänk själv att ha en storebror som kan hämta hos kompisar.
Han hade visst sladdat lite på hemvägen med skvallrade hon om ;)
Fixade varm choklad på cacao som jag och Emma tog med till ishallen.
Dit kom Maja och hennes pappa och åkte med oss. Ca 1 timmes åkning innan det var fikapaus.
 

Sen drog vi oss hemåt. Packade upp våra saker innan jag hämtade upp Jörgen och Ludwig som spelat innebandy med mannens jobbarkompisar.
Emma duschade medans jag gjorde maten.
Sen var det sofflägen resten av kvällen, det som var kvar.
I morgon har Emma simskola. Kanske skulle simma under tiden...
Nä det ska jag inte, men en promenad hoppas jag på och även en fika/mat med pappa och Maritha. Det var ett tag sen vi träffade dem nu.

Nattikram Åsa


Kommentarer
Postat av: Magda

Tack för din kommentar på min blogg. Roligt att läsa om er med. Ska även tipsa dig om att det inte går att kommentera dina inlägg som jag tror du har skrivit via appen. Det funkar inte för mig heller utan jag måste ändra i inlägget via blogg.se på datorn. Har inte orkat kontakta dem om buggen.

Bra med träning, kommer aldrig iväg heller men idag fick jag lite motion ute med en timmes PW.

Ha det fint och välkommen åter till min blogg :)

2012-01-30 @ 19:30:23
URL: http://noelsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0