tassimo

Alla i familjen gillar mannens födelsedagspresent. Men det är inte kaffe som görs mest... Det är Marabous varm choklad och chai latte. Barnen älskar chokladen.
Det är bara Jörgen som dricker kaffe här.
Vet inte om jag någonsin kommer lära mig det.... Känns ju inte livsviktigt....
I dag satt Ludde och läste tidningen och drack chokladen.



Usch får rysningar att alla mina barn har blivit så stora....

Emma var med och gjorde sin varma choklad.


Har nu läst posten och druckit en chailatte.


Längtar till jag kan ge mig ut och springa igen. Är så underbart. Men måste vänta ut min förkylning.
Fick post från både Vårruset och Tjejmilen idag. Är sugen på båda och har ambitionen att springa båda i år.
Ser verkligen fram emot det. Roligare att springa när man har ett mål(eller 2).

Nu ska jag börja med middagen som i dag blir pytt i panna.
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0