Tidigt

Oj oj idag var jag uppe långt före tuppen. Tog en cykeltur i morse. Rätt gött när jag går upp på morgonen och ska iväg själv. Är ju bara var 6e arbetsdag som det är. Annars lämnar jag barnen på fritids och fsk. Bara några månader till. Sen är båda på fritids.
Uj uj va stora de är.
Nu ligger jag på spikmattan. Tycker det är ett bra avslut på dagen. Somnar gott efteråt.
Idag åkte vi och handlade lite efter jobbet. Sen hem och fixade mellis.
Filmmys och jag slumrade till på soffan. Middagsfix. Blev ugnsstekt lax med blomkålsmos och kokt bråkoli.
Ludwig hade hockeyträning i kväll.

Hoppas ni haft en go dag.
Kram Åsa

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/3022045/images/2012/pic_185255143.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0