Funkar!!!!

Jo men visst nu funkar den.....

Har idag åkt till vår båt med mina små troll.

Jörgen jobbar vidare hemma.

Vi gjorde en massa avstickare på vägen ut, men trevligt var det. Min syster och hennes barn är med de med, men de lånar pappas båt.

När allt var inpackat i båten gick vi och skulle bada, men det var för mkt brännmaneter. Vi satt där i solen ( och blåsten) och käkade grillad kyckling och revbenspjäll. Linda och hennes barn och en jobbarkompis till Sandra och hennes barn kom med de med.Ett glas rose med glada goa tjejer.

En riktigt härlig kväll att tänka tillbaka på till hösten när vi sitter inne och kurar. Mina små troll sover sött så jag ska krypa ner jag med.

Ska bara ringa de stora först.

Sov gott Kram Åsa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0