semester.....

I  söndags var Emma helt överlycklig när hon hittade såpbubblor i städskåpet. Hon har pratat om att hon önskar sig det när hon fyller och jag trodde bara att den stora burken var utan själva blåsmojängen, men det var det ju inte. Hon hittade även en "liten" burk.
 
Mångagens förmiddag gick i packandets tecken. Jag och mina små ♥♥ åkte hit ut till båten. Många stopp på vägen så vi var inte ute förrän ca 17. Packade in i båten och gick ut till segelsällskapet med min syster och hennes barn och Linda och hennes barn. En jobbarkompis till syrran och hennse barn kom förbi med så vi hade jättetrevligt.
Planen var att bada, men det var brännisar i vägen hela tiden.
  
 
Utsikten är underbar ♥
 
När barnen sen somnade satt jag och läste en stund tills jag somnade så gott och stensov
hela natten.
 
I går på förmiddagen var vi hos Linda och drack kaffe/te. Barnen försvann ut och lekte.
Efter lunch gick vi ut på St Görans ö där tanken var att bada (igen). Nu var det några som doppade sif iaf. Tillbehören kändes viktigare.
 
Sen bytte jag om och tog en joggingrunda på ca 4,5 km.
Efter en goe dusch grillade vi på berget här vid vår båt.
Sen kröp alla in till sig.
Ludwig kände sig inte helt kry när han la sig, men har varit bättre i dag.
 
I morse vaknade jag!!! först....kl 9.20
Händer ju ALDRIG!!!!
Emma väkte vi 10.30!!!!
Det är hennes rekord kna jag lugnt säga.
Idag blev förmiddagskaffet i vår båt.
  
 
Sen drog vi i väg på en promenad där barnen kickade.
Vi var tillbaka lagom till lunchen.
Sen var det kaffe hos syrran i pappas båt.
Nästa promenad gick vi på blåbärsjakt. Det gick inte så bra så det fick bli en tur in på Konsum och köpa.
Tror vi hittade 13 st......
Supergo blev iaf pajen som vi åt på berget, där det finns bord.
Ingen tråkig utsikt där heller.
 
Kan ju lugnt säga att barnen fullkomligt stupade sisäng strax efter kl 21 trot att de sov så länge i morse.
Blir nåt helt annat när vi är ute i stort sett hela dagen.
Vi har det helt underbart!!!!
Saknar min älskade man♥ och mina stora killar♥♥, men jag vet ju att de har det bra där de är.
 
Nu ska jag krypa under täcket.
Sov gott!!!
Kram Åsa
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0