Stängt....

Nu är förskolan jag jobbade på stängd.
I går var sista dagen. En riktgt hemsk dag på alla sätt.
Lunchen kändes som maten efter en begravning ungefär.
Saknar redan alla underbarat goa barn och föräldrar.....
Känns tomt.
På kvällen åkte vi ut till en av kollegornas stuga, där vi sov över nästan alla.
När vi kom dit fixade vi mat och satt och pratade och skrattade,
så det är gott jag inte har kramp i både mage och käkar.
Senare tog vi en promenad, vilket behövdes efter allt vi ätit....
Tycker vi fick till ett väldigt bra och trevligt avslut ♥
Kommer sakna er alla, men vi ska ju ses igen.
Efter frukosten och vi packat allt tog vi en promenad igen.
 
Denna underbara utsikt hade vi från altanen.
På hemvägen började jag få ont i huvet....men inte bakfylla, eftersom jag bara drack 1½ glas vin.
Tog en dusch för att piggna till lite. Hängde sen tvätten och startade sen en ny.
Förberedde för grillning, gjorde sallad, dukade.
Sen har det inte hänt så mkt mer. Softat i soffan och kollat på Ernst och sommarkrysset.
Dax att sova.
I morn får vi långväga besök. Ska bli så kul.
Kram Åsa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0