förbetett

När jag slutade jobbet idag åkte jag och handlade mat.
 Var en snabbis inne på Lindex och kollade rean. Köpte ett par jeans till Ludwig, men de passade inte så vi får byta dem.....

Har nu i kväll röjjt av här hemma och förberett för morgondagens skolavslutning.
Kläderna är strukna och hänger och väntar.
 

När jag tog fram kläderna såg jag att det blir nästan lite syskonmatchning. De blir båda smalrandiga.
Emmas kläning kom på posten idag. Tycker blommorna är så fina.

De kom ett paket till med denna fina tröja.
 
Är inte riktigt med på Nova Stars storlekar....
Emma har 134 på tröjor i vanliga fall, men denna är 140/150 och den va bara liiiite stor till henne.
Ja ja den kanske växer med henne. Återstår att se.

Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: Angelica- Mamma till Leia & Lowa ♥

Sv; Tack så mycket=)

Kolla där va mycket snygga kläder=)
Älskar Nova star :D

Kram

2012-06-14 @ 20:02:22
URL: http://angelicasandberg.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0