nopprar

 

Sitter och nopprar min tröja. Tänk vilken bra uppfinning. Tröjan var så tråkig. Full med noppror över hela. Synd bara att den för sånt väsen när man kör med den.

Emma hade med sig Moa hem från fsk idag.
Det regnade när vi gick hem, men de valde att stanna ute när vi kom hem.
Efter mellis i uterummet gick de upp på Emmas rum och lekte.
Hörde dem inte ens. De lekte väldigt bra ihop.
Kul. De ska ju gå i samma klass.
Lite senare följde Ludwig med dem ut till en lkepark här i området.

Idag fick tomatplantorna och min andra Mårbackapelargon flytta ut i uterummet.


Grillade till middag.
Gjorde sen kesoplättar till Ludwig som han ska ha med sig på skolresan de ska på i morn. Gjorde så det räcker till mig och Jörgen till frukost. Denna gången ska jag testa turkisk yoghurt och hallon istället för kesella som vi hade sist.

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0