Omtumlande

Har varita frånvarande några dagar....
Lyckades i måndags kväll skära av mig fingertoppen på vänster ringfinger.
Det pulserade och blödde rejält.
Va i väg till jouren och la om och fick stelkrampspruta.
Känner mig som en enarmad....
 
När jag lämnade Emma på fsk i mornse sa hon att det va ju bra att jag kunde köra bil iaf....
 
Innan detta hände cyklade vi till en lekplats där Emma & Ludwig lekte och bytte cyklar mm
 
 
Sen var vi på Emmas sista utv.samtal på fsk.
 
I går kom min kusin Alli & hennes Clas.
Hon är hemma på semester från Australien så det va jättekul att få träffa henne
Ida & Jesper var här och lekte med kusirutterna.
Nu ska jag gå ut i solen och mjuta av lugnet en stund innan jag sen ska på ett infosamtal med  Emmas blivande fröken i fsk.
 
Kram Åsa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0