skolavslutning

Äntligen var årets sommarlov här.
Alla skolavslutningar är gjorda.
De stora killarna gick själva på sina så det blev en för oss.
I morse klev vi upp i god tid för frukost innan vi fixade oss och stack iväg.
Pingstkyrkan var fullproppad med folk.
Jätteduktiga barn som sjöng så fina sånger.
Satt tårögd mesta tiden barnen sjöng.
Ludwig står i mitten av fotot med blå skjorta och halsband.
Han hade ögonkontakt med mig även att det var på långt håll.
Ludwig och hans klass sjöng Macken. Efteråt hade han repliken:
-Hej då Macken vi ses i mörn...

Nästa år står Emma där framme och sjunger med sina klasskompisar.
 

Så klart fick fröken den obligatoriska kramen innan sommarlovet kunde börja.


Min lillprins börjar bli stor....


När de var klara åkte vi till barnens faster och kusiner och fikade med farmor & farfar.
 
              Ludwig, Emma, Tindra                
 
      Wilmer, Tyra
Åkte och lämnade av Jörgen på jobbet. Sen hem och bytte om inna jag åkte tillbaka med barnen som nu är med farmor och farfar i deras husvagn.
Hann en snabbis in på Lindex innan jag började jobba.

Grillat till middag.
Ovanligt att bara sitta jag & Jörgen & Rasmus vid matbordet.

Kram Åsa







Kommentarer
Postat av: Satu- Mamma till 4 barn på 2 år

Hej!!! Va kul att du kikade in hos mig!!=)
Tack detsamma, dina barn är jätte fina!

Hur mår ni? Trevlig helg!

2012-06-15 @ 12:48:58
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0