tidig morgon

Öppnade på jobbet idag, så jag var uppe före tuppen ens funderat på att vakna.....
Efter jobbet åkte jag och hälsade på på mitt nya jobb, där jag ska börja efter senestern.
Jag har blivit omplacerad, eftersom den fsk jag är på nu ska stäng till semestern.
Det känns helt hemskt.
Vi är så samarbetade och allt funkar kanonbra.

Ludwig gick med en kompis hem så jag ,
hämtade Emma och åkte hem och fixade mat innan jag följde med henne på träningen.
De är ju för guliga när de står INNE I må.


Efter en välbehövlig dusch ville hon ha kvällsmat,
som idag blev en banan och nötter.

 

Vek 2 ställningar med tvätt, hängde en maskin.
Sen packade jag det jag sålt på tradera,
innan jag tog med mig choklad & nötter & bubbelvatten med limesaft och jordgubbar till soffan.


 Emma vaknade nu och är ledsen.
Hoppas bara hon drömt så hon inte håller på att bli bli sjuk nu.
Nu ska jag dyka i säng.
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0