Glömde

Ta kort i dag. Har tagit det lugnt och njutit av det fina vädret.
Var först med Emma på simskolan, sen kom syrran och jesper. Kaffe på altanen i solen säger vi ju inte nej till, så där satt vi drygt en timme och njöt.
De stannade på mat. Jörgen grillade fläskytterfile som jag tidigare lagt i marinad. Supergott var det.
Barnen var jätteglada att vi åt inne på altanen på baksidan. Mysigt.
Mera kaffe drack vi innan syrran gick hem. Jesper lämnade jag av på väg till träningen sen.
Körde ett pass bodypump med Johanna En snabbis in på jätten på hemvägen och nu ligger jag under filten i soffan mätt och go och tittar på så ska det låta med min älskling.
Laddar för en spännande vecka.
Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: pysseliten

Tackar :) jag skiver ut bokstäverna på datatn i word st 600 sen har min son förstorat en del på sitt jobb .

2012-03-13 @ 08:41:40
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0