nöjd

 med dagen....
Startade dagen med att starta en maskin tvätt, sen strök jag gardinerna som jag köpte i torsdags.
Tanken var att sätta dem i köket. Vet inte vad jag tänkte på när jag köpte dem. Till slut sitter de ni i vardagsrummet.
Är jättefint.
 

Jörgen körde Emma till Kevin, där hon blev kvar hela dagen, innan han gjorde några ärenden.

En tuff och glad tjej som gav sig iväg.
  


Plockade ordning nere. dammsög. Blev dock utan gardiner i köket,
men funderar på en sväng till Ladan imorn och titta efter nya dit.

Efter maten packade Jörgen och Ludwig för att åka och träna innebandy mm.
Jag skulle lämna av dem,
men när vi kom till bilen ringde en kille och sa att de inte hade nyckeln så det blev inget idag.
Istället åkte vi och lämnade in Jonathans telefon på lagning.
Sen åkte vi och fikade hos pappa.

På hemvägen hämtade vi upp Emma och handlade det som fattades till kvällens taccos.
Melodifestivalen var ju given i dag.
Barnen sitter och väntar....
Trötta??? Nej då....
 

Sitter nu och väntar in tonåringen i huset, innan jag ska sova.
Sov gott
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0