Träning och bebisnys

I går morse öppnade Emma ett paket med kläder till sig.



Hon ser ut som ett troll....
Dessa snygga kläder var i. Från D&J.


Detaljbilder
 


På eftermiddagen när vi kom fikade vi i uterummet, innan jag och Emma tog en dusch.
Sen blev det slapp i soffan resten av kvällen.
 
I dag startade jag och Johanna upp med ett bodycombatpass på Sportlife. Fick sen ett ryck och sprang hem. Ca 2 km.
Det var riktigt gott.
Efter dusch och lite fix åkte vi till pappa Och Maritha där vi fick lunch. Lena och barnen är där några dagar, så det blev mycket bebisgos.
  
Arvid & Harry,   Ludwig & Harry,   Emma & Harry

  
Jag & Harry              Harry                  Arvid

Jörgen stack sen iväg och tränade. Jag och barnen var kvar under tiden. Han kom tillbaka lagom till middagen.
Ida och Jesper kom dit med. De sover där i natt. Barnen hade jätteroligt ihop.

Efter kaffet åkte vi en snabbis till Fam Läckberg och pratade om påsk.

Nu ska jag dyka djupt ner i sängen och sova 7 kvart i timmen, som min pappa brukar säga ;)
Nattikram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0