Vår

Startade morgonen TIDIGT....
Vid 5-tiden var det 5 grader ute, så en go cykeltur till jobbet. Man möter ju inte så många när man är ute så dax.
Kalasväder fick vi hela dagen.
När jag hämtade barnen fick vi med kusin Jesper från skolan. Han och Emma lekte och hade jättekul. Ida ringde sen och kom och lekte med Ludde.
Fixade mellis som vi åt ute i solen.
Sen kom Madde ut och vi satt och pratade en stund innan det var tid att fixa middag.
Ludwig hade hockey idag och jag var på föräldramöte för Jonathan. Det pratades om skolombyggnationen och sen var vi i klassen. Hade vårjackan på mig. Så härligt.
Röjde av pappren som var på bordet innan jag landade i soffan en stund innan jag nu kryper i säng.
I morn är det ju fredag igen och jag tänkte gå och träna. Ska testa RML.
Ska bli riktigt kul.
Sov gott
Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: JOLINE&MIO

Tack Åsa! :) Jackan kommer från Zara. Hoppas du får en bra helg!

2012-03-01 @ 23:19:51
URL: http://familyforever.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0