Ännu en lugn dag....

Åt frukost med Ludwig och Jonathan i morse.
Lämnade sen Emma på fsk, åkte och lämnade en matlåda till Jörgen på jobbet som han glömt.

Tände i spisen och hängde tvätt innan jag satte mig med en kopp te vid tvn.
Gjorde mig lax i ugnen till lunch.

Läste posten, kollade lite till på tvn, lite på datorn.
Åkte till mamma och drack en kopp kaffe innan jag hämtade barnen.

Efter middagen hoppade Emma i badet, Jörgen och Ludwig åkte och handlade mat.

Emma fick paket från D&J (Draken & Djuvelen) på posten idag. Jättefina kläder. Kanske till skolavslutningen.
Hon testade dem efter badet och posade lite....








Så ringde farmor....


Emma skojade med farmor att hon fick jätteäcklig mat som inte gick att äta, när hon på riktigt åt upp alltihop....




Nu blir det mera tv innan jag kryper i säng.
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0