bra dag

Efter en smoothie i magen drog jag på mig löpardojjorna och joggade iväg med Emma (på cykel) till förskolan och sen vidare, vilket resulterade i en tur på ca 5 km.
Helt suverän början på dagen.
Tog en dusch innan jag cyklade till bästaste syster och drack kaffe.
Vi satt ute på trappan och hade det helt underbart.
Drog sen vidare mot jobbet.

Strax innan jag  slutade fick jag telefon. Emma ville följa med en kompis hem och leka. Funkade fint idag.
Jag hämtade då bara med mig Ludwig hem.

Förberedde en pizza innan jag cyklade och hämtade hem Emma.
Samtidigt stack Ludwig till sin träning.
Medans den sen stod i ugnen duschade hon. Sen åt vi på altanen.
Hon tittade sen på tv och jag tog en kopp kaffe och fick lite egentid.


Tog sen en vals med snabeldraken innan tänderna skulle borstas.
När barnen lagt sig plockade jag ur diskmaskinen och laddade den igen med endel avvårt "porslin" som ska till båten.
De har ju stått på vinden i nästan 2 år, eftersom den stod på land förra sommaren.
Som det ser ut nu kommer det bli sjösättning på lördag.

Efter en go dusch provsmakade jag en kiwiglass. Den va riktigt god.


Hoppas ni haft en lika bra dag som jag haft.
Kramelikram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0