Läskigt!!!

Har i någon veckas tid haft en konstig känsla över höger öra. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva....
Det susar med. Nästan som att det domnar. Nu i helgen har det spridit sig sakta men säkert ut över kinden, upp över ögat, näsan. Riktigt otäckt!!!!
Gick till vdc i morse när jag lämnat Emma ( Ludwig cyklade själv)
När jag väl kom in till läkaren, efter dryga 2 timmar(visste inte hur jag skulle sitta sista tiden) så kom vi fram till att det verkar vara stress som utlöst det.
image description
 
Sköterskan tittade i örat och trodde det kunde bara öroninflamation, vilket inte läkaren höll med om. 
Ska hålla mig hemma 3 dagar så hoppas vi det försvinner.
 
Åkte hem och käkade, sen sov jag 2 timmar på soffan.
Gjorde kaffe och tog diskmaskinen under tiden.
Satt ute i solen en stund och njöt innan jag åkte till överby. Apoteket, bytte Jonathans jumpsuit som det hade lossnat 2 taggar ur dragkedjan längst ner. Bytte till en ny som vi hoppas ska hålla bättre.
  (Bakifrån)

 
Hittade mig ett linne och fick ändå pengar tillbaka.image description 
En snabbis in på Lindex och hittade skjortan i rätt storlek som jag hade  kollat ut till Ludde som han ska ha på skolavslutningen, så nu är han klar.
Passade på att handla lite på maxi.
Nu har vi ätit och ska ta en kopp kaffe innan jag ska på föräldramöte för Emmas blivande förskoleklass. Ska bli kul att träffa de andra föräldrarna. Vet ju vem de flesta är. Blir ju så när man är i branschen. Känns jättebra. Tror det kommer bli en jättebra klass.
Tycker det är lika roligt och spännande 4e gången som första. Nu vet jag ju lite mer vad det handlar om. Men att få följa sitt barn genom livet är en gåva som är helt underbar.
Kram Åsa

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0