Lugnt

Har försökt ta det lugnt i dag..... Inte det lättaste om ni frågar mig.
Cyklade iaf och lämnade Emma på fsk. När jag kom hem åt jag en lång härlig frukost i köket där jag njöt av solen. Satt och läste senaste Villaliv. Det var om pooler, gästhus vid vattnet. Gissa om jag drömde mig bort??? Jaaa....
Hällde indianpärlor i fatet jag tidigare hade citroner.
 

Fixade lite med tvätten innan jag kröp under filten och kollade på tv.
Efter lunchen bäddade jag rent vår säng.
Satte mig i uterummet med en kopp te och lite mörk choklad.

 
Hämtade Emma innan jag gjorde korvgryta som blev mkt väl godkänd av familjen!!!!
Jörgen cyklade med Emma på boll och lek och jag la mig under filten igen.
En nöjd Tjej som efter dusch fick kvällsmat vid tvn.
 

Bäddade senare om även barnens sängar.
Nu sover de små och jag väntar hem Jonathan snart.
Ha en bra kväll alla goa.
Kram Åsa

 

 


Kommentarer
Postat av: Jennie & FrökenFlis

så mysigt, va härligt att bara sitta och njuta med frukost och en tidning, och förstår att du drömde dig bort där :)



Kramar

2012-05-09 @ 09:17:15
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0